Nya direktiv för 70+ patienter

Idag fick vi den positiva nyheten att alla i gruppen 70+ skall få bryta sin karantän. Vi har längtat efter er och jag kan tro att ni längtat än mer att få återgå till ett något mer normalt liv igen. Vi får dock inte glömma att följa riktlinjerna och direktiven med högsta noggrannhet.

Här på kliniken har vi under hela pandemins gång arbetat hårt för att säkra arbetsmiljön i våra lokaler. Detta för att skydda våra patienter och oss själva ifrån smitta. Vi har utökat städningen av alla allmänna utrymmen, placerat ut handsprit på strategiska platser i hela lokalen och erbjuder ett avskilt väntrum för våra äldre/riskgrupps patienter. Vi använder bara godkänd skyddsutrustning i arbetet med patienter och begränsar antalet besökare i lokalen.

Vi vill att ni ska känna er trygga hos oss!

Mvh Monica Silva Johansson leg tdl